سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کمترین حقى که از خداى سبحان بر گردن شماست این که از نعمتهاى او در راه نافرمانى‏اش یارى نباید خواست . [نهج البلاغه]   بازدید امروز: 25  بازدید دیروز: 0   کل بازدیدها: 38636
 
برگ زرد
 
گفتگو با خدا
نویسنده: دانیال قنبری(سه شنبه 87/5/8 ساعت 10:11 عصر)

از خدا خواستم تا دردهایم را التیام بخشد

خدا پاسخ گفت:

مخلوق من ! هر دردی را درمانی است و این تو هستی که باید درمان دردهایت را بجویی

از خدا خواستم تا جسم ناتوان مرا توانایی بخشد

خدا پاسخ گفت:

آفریده من آنچه باید تکامل یابد روح توست جسمت تنها قالب گذراست

از خدا خواستم تا به من صبر عنایت کند

خدا پاسخ گفت:

بنده قدرتمند من! صبر حاصل سختی است عطا شدنی نیست بلکه آموختنی است

از خدا خواستم تا مرا شادی و شعف بخشد

خدا پاسخ گفت:

نازنین من به تو موهبت بسیار بخشیدم شاد بودن با خود توست

از خدا خواستم تا رنج هایم را کاستی دهد

خدا پاسخ گفت:

مخلوق صبورم بهای رنج تو دوری از دنیا و نزدیکی به من است

از خدا خواستم تا روحم را شکوفا سازد

خدا پاسخ گفت:

پرور روح تو با تو اما آراستن آن با من

 

 

به خاطر داشته باش در مسیر عشق ورزیدن به من

به مقصد دوست داشتن دیگران خواهی رسید

 



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
گفتگوی چهار شمع
ذره ای هوای بهشت در سینه ها !
راز گل سرخ
یاد گرفته ام که .....
گفتگو با خدا
عشق به 12 زبان جهان
چت با خدا
دلتنگی های این دل دیوون
تصویر عشق
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
|  Atom  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |


|| مطالب بایگانی شده ||
نوشته

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
برگ زرد
دانیال قنبری

|| لوگوی وبلاگ من ||
برگ زرد
|| لینک دوستان من ||
علی رضا
به نام خالق عشق
دوستیابی
کمیابترین عکس ها
زنده باد روز سبز
دوست یابی
اگه میخوای کل کل کنی بیا انجا
فیلتر شکن
محاسبه درصد فضولی
فال حافظ
فال عشق
تست روانشناسی
تست خود شناسی
تست روانشناسی رنگها
تست اعتماد به نفس
تست شخصیت
بازی های موبایل
نرم افزارهای موبایل
تم ها و کلیپ های موبایل
گوگل و یاهو
اینترنت مجانی
آموزش ساخت ایمیل
دانلود بازی های کامپیوتر
هک و ضد هک در اینترنت
آموزش چت کردن یاهو مسنجر
گالری عکس های گوناگون
عکسهای ترسناک
عکس های خون آشام .خورده شدن خون انسان ها توسط خوناشام
ورود زیر 17 سال ممنوع عکس های واقعا ترسناک
|| لوگوی دوستان من ||


|| آهنگ وبلاگ من ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو